Sziasztok!

A nyár arról szól (többek között), hogy az ember többet pihenjen, mint az év többi időszakában. Ez nekem egy dolgot jelent. Az ősz kezdetével az edzéseimet is fel kellene turbóznom.
Ezt is fogom tenni. Mostanában kerestem pár jó saját testsúlyos gyakorlatot, amivel kiegészíthetem a fegyenc gyakorlatokat, és egész pofásakat sikerült találnom. Majd meglátjátok, mire gondolok.

Nézzük röviden, mit is csináltam edzés terén az utolsó bejegyzés óta:

Szerda:
Guggolás támasszal 1x15 (bemelegítés)
Fél guggolás 2x35 (imádom a lábedzést, igazán kellemes érzés, amikor már úgy ég a combod, hogy majdnem összezuhansz :)
Függőleges húzás 1x25 (bemelegítés)
Vízszintes húzás 2x10 (igen, ez lassan megy, de próbálkozok majd fogásváltással is, hátha tényleg jobb lesz tőle)
+
Törpejárás 2x60 méter (kiváló gyakorlat)
Guggolás felugrással 2x10
Hiperhajlítás 2x8

Péntek:
Rövid híd 1x25 (bemelegítés)
Egyenes híd 3x30 (ezt a gyakorlatot nem szeretem, mert kényelmetlen, de jó lesz túljutni rajta, úgyhogy csinálni kell)
Fejenállás fal mellett 1 perc
+
Hiperhajlítás 2x8
... közben gyakoroltam még a kézenállást is, de egyelőre nem sikerült vele dűlőre jutnom. Egyszer még neki is estem a bordásfalnak xD
Majd összejön ez is. Elvégre van még 10 hónapom megtanulni kézen járni, kézenátfordulni, és hátraszaltózni. Elég hosszú idő, és kitartó munkával sikerülni fog.

Holnap meló, hétfőtől pedig beköszön a suli+meló+edzés kombó, ami szép lesz. Legalább az utóbbi majd feldobja a hangulatot.

Na, további szépeket, és jó edzést mindenkinek. Még jelentkezem, Never Give Up!
Ben