Sziasztok!

Ismét jelentkezem egy laza 8 napos csendben maradás után. Rengeteg a meló, és amikor hazaérek, jobbára csak aludni van kedvem. Na jó, az edzésre mindig szakítok egy kis időt, még akkor is, ha hulla fáradt vagyok, de blogolásra már nem szánok ennyi erőfeszítést. Majd amikor elkezdődik a suli szeptember 3.-ától, némileg le fog csökkenni a munkaidőm, és ezzel együtt nem is fáradok majd el annyira. Akkor majd gyakrabban tolom ide a képem.
De ne fecséreljük tovább a szót felesleges dolgokra. Nézzük, mire is jutottam, és mire vonatkozik a cím.


Röviden szólva, olyan ponthoz érkeztem az edzésben, amikor is két-három héten belül több gyakorlatból is új szintre léphetek.

A múlt héten már elértem az előredőlve végzett fekvőtámasz 3x40-es haladó ismétlését, de úgy döntöttem, még egy hetet várok a szintlépéssel, ezért tegnap újra végrehajtottam ugyanezt a mennyiséget.
De előtte egy kis említést teszek a szerdai és a pénteki edzésről is, mivel előző alkalommal is a hétfői adatokkal zártam.

Szerda:
2. Guggolás
2.3. Guggolás támasszal 1x15 (bemelegítés)
2.4. Fél guggolás 2x35
3. Húzódzkodás
3.1. Függőleges húzás 1x20 (bemelegítés)
3.2. Vízszintes húzás 2x10 (jó lenne ezzel kicsit belehúzni, mert nagyon meg vagyok vele akadva... keresek még gyakorlatokat ezekre az izmokra, amiket a húzódzkodás megmozgat)

Péntek:
5. Híd

5.1. Rövid híd 1x25
5.2. Egyenes híd 3x35 (utálatos egy gyakorlat ez számomra, de most már lassan ezen is túljutok)
6. Fekvőtámasz kézenállásban
6.1. Fejenállás fal mellett 1 perc (most már fal nélkül is lazán megy a fejenállás, ez nekem nagy öröm)

Hétfő:
1. Fekvőtámasz
1.1. Fekvőtámasz falnál 1x25
1.2. Fekvőtámasz előredőlve 3x40 (most már határozottan könnyen ment ez az ismétlésmennyiség, szóval jövő héten áttérek a térdelve végzett fekvőkre)
4. Lábemelés
4.1. Térdfelhúzás 1x20
4.2. Térdemelés fekvésben 3x30 (na, ez nagyon kemény volt, de jó... most érzem a hasizmomban a fájdalmat)

Holnap ismét edzés, és megpróbálok jobban nekiesni a húzódzkodásnak. Majd meglátom, mire jutok vele. Most már legalább kinyitott újra a suli konditerme, szóval van normális felszerelés is, hogy gyakoroljak.

Na, ennyi voltam, mindenkinek jó edzést, és további szépeket!
Ben