Sziasztok!

Úgy látszik, most mindenképpen hozzá kell szokni, hogy egy ideig csak ilyen ritkán irogatok, mert munka mellett nem a blog az, ami elsődlegesen eszembe jut.
Ma is hazajöttem, és másra sem volt kedvem, minthogy aludjak egyet. Úgyhogy most keltem fel :D
De mindenképpen érdemes volt bemennem ma dolgozni, mert csak ezért az egy napért annyit kapok, mint öt normál munkanapért összesen...


Na, de nézzük csak az érdemesebb témát, mire is jutok az edzéssel.

Péntek:
5. Híd
5.1. Rövid híd 1x25
5.2. Egyenes híd 3x30
6. Fekvőtámasz kézenállásban
6.1. Fejenállás fal mellett 1 perc (megvan a középhaladó, mehetek rá a haladó szintre)

Hétfő:
1. Fekvőtámasz
1.1. Fekvőtámasz falnál 1x25
1.2. Fekvőtámasz előredőlve 3x40 (és jövő héten jöhet a következő szint... hurrá)
4. Lábemelés
4.1. Térdfelhúzás 1x20
4.2. Térdemelés fekvésben 3x30

Ja, és egy kis plusz. Négy hónap alatt 7 kg-ot szedtem fel, és mivel ez senki szerint sem látszik meg rajtam, ezért lehet következtetni, hogy ennek nagy részét izomban húztam magamra. Ez jó hír :D
Április közepén indultam 64 kg-ról, most vagyok 71.

Na ennyi voltam mára...
További szépeket, és jó edzést mindenkinek!
Ben