Sziasztok!

Kellemesen fárasztó, és még határozottan sikeresnek is mondható három napon vagyok túl. Hétfőn megvolt a szokásos fegyencezésem, de igazából akkor még nem nagyon történt azon túl semmi.
Kedden viszont bementem munkát keresni, és mindjárt sikerült is találnom egy gyári melót, ami még helyben is lenne (értsd: körülbelül 7 percre lakom a gyártól biciklivel). A követelmény mindössze annyi volt, a munkaszerződés aláírása előtt, hogy menjek el orvosi alkalmasságira. Ez teljesen reális kérés.


Úgyhogy ma el is mentem az üzemdokihoz, és meg is szereztem a kellő papírokat. Tehát most már csak a munkaidőt kell egyeztetnem, és mehetek is dolgozni. Ez nagyon jó hír, mert úgyis kell majd a sulira is a pénz, meg amúgy is el vagyok szegényedve.

Ezen kívül kedden még volt egy jó izzasztó kosármeccsem is, amin kellemesen elfáradtam, és leizzadtam. Jól esett... ma meg még egy fegyenc adagon vagyok túl, szóval jöhet az összefoglaló...

Hétfő:
1. Fekvőtámasz

1.1. Fekvőtámasz falnál 1x25 (bemelegítés)
1.2. Fekvőtámasz előredőlve 3x30 (hát majdnem meghaltam bele, de épp ezért kellemes)
4. Lábemelés
4.1. Térdfelhúzás 1x20 (bemelegítés)
4.2. Térdemelés fekvésben 3x20
Egyéb gyakorlatok: Döntött fekvőtámaszok, Gekkó fekvőtámaszok, Szűk fekvőtámaszok

Szerda:
2. Guggolás
2.3. Guggolás támasszal 1x15 (bemelegítés)
2.4. Fél guggolás 2x30 (még most is feszül a lábam... nagyon jó érzés :)
3. Húzódzkodás
3.1. Függőleges húzás 1x20 (bemelegítés)
3.2. Vízszintes húzás 2x10 (ez még mindig mocskos kemény... lassan haladok, de biztosan)

Nos, azt hiszem ennyi elég is mára. Holnap biciklizek majd egyet azt hiszem...

További szépeket mindenkinek, és jó edzést!
Ben