Sziasztok!

A mai napomra a lábaimat vettem célkeresztbe, és azokat gyilkoltam le. Kerestem pár lábra végezhető saját testsúlyos gyakorlatot, és ezeket végeztem körbe-körbe. Egy körben mindegyikből megcsináltam 10-et, és utána rövid pihenést követően kezdtem előlről. Összesen 300-at végeztem el 6 különféle guggolásból.
Úgy érzem, ez egy remek lábedzés lesz, legalábbis lefárasztani azt nagyon tud :D


5x10 zárt lábas guggolás
5x10 elfekvés/felállás (sajnálom, de fogalmam sincs, hogy hívják ezt a gyakorlatot, csak videón láttam. delikvens leguggol, hátradől és elfekszik, majd pusztán némi lendülettel, és lábmunkával feláll kezdő pozicióba)
5x10 széles guggolás
5x10 súlypont áthelyező guggolás (szintén nem tudom, mi a neve, a lényeg, hogy egyik lábadra ráguggolsz, alacsony állásban átviszed a súlypontot a másik lábra, és onnan felállsz)
5x10 kitörés
5x10 négy ütemű guggolás (először félig ereszkedsz le, utána teljesen, ezután vissza félig, majd felállsz teljesen)

Más:
A normál edzéseim mellett pluszban csinálom a 100 fekvőtámasz (http://www.100fekvotamasz.hu), és a 200 felülés (http://www.200felules.hu) programokat. A mai napra a fekvőtámasz volt soron, és mivel már végére értem a második hétnek, ezért most a felmérés jött, hogy lássam, honnan folytassam. 26 fekvőtámaszt tudtam megcsinálni egy szuszra. Ez mondjuk egy jó eredmény, mert továbbra is a legerősebb szinten folytathatom, és nem kell visszalépnem. Büszke vagyok magamra xD

Na, további szépeket, és jó edzést mindenkinek!
Ben